Når er jeg hvor?

Søndag 26.9. løper jeg maraton i Oslo. Det kommer til å ta rundt fire timer. Jeg forstår at det er lenger enn noen gidder å stå og se på, så her følger informasjon om når jeg kan forventes å være på forskjellige steder i løypa, sånn i tilfelle du har lyst til å være der og oppmuntre meg. I fjor stod det publikum med plakater som "Bare 39 km igjen!". Det var veeeldig motiverende! 😉

Jeg venter å passere ved "runding" på Karl Johan, henholdsvis kl.11:20 og kl.13:20.

På Rådhusplassen passerer jeg løpende vestover kl.11:29 og kl.13:29, og østover kl.12:21 og kl.14:21.

Det er mange usikkerheter her, så passeringen kan være inntil 20 minutter forsinket. I fjor tok det meg 3 minutter å passere startlinjen, og i år er det flere deltagere. I tillegg er det jo ikke sikkert jeg klarer å holde dette tempoet, særlig mot slutten. Målet mitt er å henge med fartsholder på 4 timer så lenge som mulig.

Hele løypekartet finner du her: http://www.oslomaraton.no/publikum/loypeprofil-og-kart-2/

Det går også an å følge med på VGs live-overføring, og å sjekke resultater og mellomtider underveis.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

