To maraton i vente

I fjor var jeg i elendig løpeform til Holmenkollstafetten, og det fikk meg til å melde meg på Oslo maraton. Etter Oslo maraton ble det lite løping. Nå på nyåret har jeg kommet i gang igjen, og for å holde motivasjonen oppe har jeg meldt meg på følgende:

Jeg vurderer også Nordmarkstraver’n 5. september (30 km løp), men har ikke helt bestemt meg. Og naturligvis håper jeg å være med på Mamuts lag til Holmenkollstafetten den 9. mai!

Det er ikke noe mål å perse på maraton i år – skogsmaraton er ikke stedet å sette personlig rekord – men jeg håper å løpe sentrumsløpet mye raskere enn 52 minutter, som er min beste 10000 meter tid til nå.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

