Far vel, Gunnar…

Det ble en litt annerledes bursdag, for i dag har vi vært i begravelse, alle fire. Vi tok avskjed med vår gode nabo Gunnar. Han ble 94 år, og døde på julaften, etter kort tids sykdom. Vi kommer til å huske ham som den sjarmerende gamle gentlemann han var. Gunnar ble et begrep for Stella. Når hun iblant har vært litt motvillig til å gå ut, så har vi lokket med at "kanskje vi treffer Gunnar", og det har ofte fungert.

02052008_x

Stella og Gunnar har oppdaget en kjempestor meitemark…

Gunnar var raus med komplementer, og har fortalt meg både at jeg har en flott kone, at mine barn er vakre, og at min svigermor er en ordentelig fin dame! Det beste kompliment vi kan gi i retur må være at Stella, når vi spurte henne om hun hadde noen gode naboer bare klarte å komme opp med to navn, hvorav Gunnar var det første.

DSC02562_x

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Far vel, Gunnar…

  1. Joe sier:

    Gratulerer så mye med dagen, Morten, og beste ønsker! Selv om det var en trist dag…Dette er mitt første besøk på din blogg, og må bare si at bildene du har lagt ut er vakre! Hilsen fra Olivia

Legg igjen en kommentar

