Målet er nådd, Oslo maraton er fullført

Tiden min ble 4:10:43, og det må jeg si meg fornøyd med. Jeg hadde (som så mange andre maratondebutanter) en “hemmelig” drøm om å komme under 4 timer, men den ble raskt skrinlagt. Selv med nær perfekte forhold i dag, så var ikke treningsgrunnlaget for en slik tid til stede.

I kveld beveger jeg meg som en gammel mann. Jeg syklet fra sentrum og hjem etter løpet, og det var ingen enkel sak å skreve over sykkelen og få beina opp på pedalene. Det hjalp heller ikke at jeg hadde parkert sykkelen på et tungt gir. Det tok meg noen minutter å komme i gang.

Det positive med den tiden jeg fikk, er at jeg sikkert kommer til å bli motivert til å prøve å slå den. Selv om jeg ikke har tenkt å løpe en meter den neste uka, så håper jeg jo at jeg klarer å fortsette den gode treningstrenden. Nordmarka skogsmaraton 2009 hadde jo vært fint, for eksempel. 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

