Mer spinning

Fra uke 34 startet Friskis&Svettis sin faste timeplan igjen. Planen var at jeg skulle kjøre en middels spinnsyklingtime på onsdager fra 20:30. Nå har jeg fått gleden av å lede en basistime også. Den starter kl 19:30 samme kveld, så jeg blir nødt til å kjøre to timer på rappen.

Det har jeg også gjort tidligere. Høsten 2004 kjørte jeg faktisk først en basis spinnsyklingtime, og deretter en vekt-spinn kombinasjonstime (sammen med Harald Lode), så det var hardere enn de onsdagene jeg får nå i høst.

Utfordringen i høst, blir å takle de tre første ukene, for da skal jeg også løpe rundt 60 km i tillegg til spinningen. Etter det begynner jeg nedtrappingen før Oslo maraton, så da går det nok greit. Første onsdagen etter Oslo maraton blir også "interessant". Jeg aner ikke om jeg vil være i stand til å lede spinning den uka.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

