To tredels maraton

I dag har det vært steikende varmt i Oslo, så jeg var ute av døra klokken 0700 for å løpe langs Akerselva opp til Maridalsvannet, rundt Maridalsvannet, videre til Sognsvann og hjem

I følge Polarklokka var turen 28,8 kilometer lang. GPSen påstår at den var 30,3 kilometer. Om to uker skal jeg løpe enda lenger!

Jeg vekslet systematisk mellom å løpe og å gå, men brukte likevel mindre enn tre timer på turen. Nå er jeg temmelig sikker på at jeg er i form til å fullføre et maratonløp.

Det var fint å være ute så tidlig. Det var nesten ingen trafikk i Maridalen. Jeg så kanskje fem biler og en håndfull syklister. Herlig å slippe både varme og trafikk!

Nå er jeg halvveis (i treningskilometer) til startstreken. Hurra!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

