250 kilometer

En ny milepæl er nådd. Til nå har det gått greit. Helgens 21 km økt gikk på 2:02:30, altså raskere enn sist. Løypa var ganske kupert, og vekselvis grus og asfalt. Allerede en dag seinere kjennes beina lette ut. Samtidig skjønner jeg nå at ganske mye skal klaffe for å komme under fire timer på helmaraton. For at det skal være et oppnåelig mål må formen bli bedre.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til 250 kilometer

  1. Bjørn sier:

    Gratulerer!
     
    Jeg hadde også tenkt å trene litt motbakkeløp. Siden sist vi pratet om dette har du løpt ca. 250 mil. Jeg: har ikke beveget meg oppover i det hele tatt. Dette til inspirasjon for deg… nå skal det sies at en lang forkjølelse og dårlig vær (!) gjør at jeg heller blir sittende inne enn å løpe ut, men nå er jeg frisk, og været er bra… så i dag. I dag. I DAG SKAL DET SKJE. Jeg må komme meg en tur opp i lia igjen. Nei vent, hva er det jeg kjenner? Litt hodepine. Oj, det regner igjen. Må utsette turen likevel.. he he he.

  2. Morten How sier:

    25 mil, ikke 250. Det får da være grenser… Forøvrig løp jeg siste treningsturen på straumsnes (narvik) slik at de første to kilometrene var motbakke (ca 150 meter høydeforskjell). Det gikk ikke særlig fort. men så veier jeg fremdeles over 90 kilo, da. denne uken har jeg måttet hoppe over en treningsøkt for første gang. det ble for mye som måtte rekkes siste dagen i narvik. Heldigvis er det tilbake til jobb og vanlige rutiner på mandag, så det blir forhåpentligvis et engangstilfelle.

Legg igjen en kommentar

