framgang

Fredag løp jeg Coopertest igjen, og jeg løp 120 meter lenger enn sist gang. Det var faktisk litt bedre enn forventet ut fra Helgeruds formler. Likevel er det ikke noen spektakulær forbedring vi snakker om. Det begynner å gå opp for meg hvor mye arbeid jeg har foran meg for å nå de målene jeg har satt meg. På den positive siden må det sies at jeg klarer å motivere meg til å trene, og finner tid til å trene. Dermed har jeg allerede nådd et mål.
 
Det blir spennende å se om jeg klarer å holde oppe den gode trenden gjennom hele vinteren. 
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

