Forberedelse: 11 treningsøkter!

I fjor sommer kjøpte jeg meg ny racersykkel, og dette året skulle være det store sykkelåret for meg. Jeg har tatt meg permisjon fra F&S for å kunne sykle mer ute, ikke bruke alle kreftene på spinningtimer inne.
 
Har det blitt som jeg hadde drømt om? Naturligvis ikke!
 
Til nå i år har jeg bare syklet 10 treningsturer ute, tilsammen 650 km. En fjerdedel av den distansen syklet jeg på en eneste økt! Ikke rare greiene, altså.
 
Siden jeg har perm fra Friskis&Svettis har det ikke blitt spinning etter påske. Nå rekker jeg bare én treningsøkt til før lillehammer-oslo. Dette er ikke den optimale forberedelse. Likevel er det utrolig hva disse ti turene har gjort for formen. Kondisjon er ferskvare, og den kommer tilbake like lett som den forsvinner. Jeg håper bare at jeg får syklet endel etter st.hans også. Eller kanskje jeg er så sår i baken at jeg ikke har lyst mer?
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

