En uke igjen…

I dag er det bare en uke igjen til Enno, Eilef og jeg skal sykle Lillehammer-Oslo. Jeg skulle gjerne vært i bedre form enn jeg er nå, men med oppussing, jobb og familie å ta hensyn til, så har det blitt unormalt lite trening i år. Likevel er ikke formen så verst! Jeg målte meg selv på torsdag, ved å sykle opp til Tryvann fra Gressbanen på ca terskelnivå. Da jeg var på toppen kunne jeg egentlig ha fortsatt en god stund til i samme tempo, det føltes i hvert fall slik.
 

Pulskurve for bakken opp til Tryvann.
 
Ved å bruke denne geniale siden kan jeg regne meg til at jeg da har produsert 295 Watt i snitt over de 26 minuttene det tok meg opp bakken. Med min beskjedne vekt blir det da 3,2 Watt per kilo. I følge denne tabellen plasserer det meg i øvre del av "bra" og nedre del av "trent". Det stemmer jo godt med slik årets trening har vært.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

