bøker

Leste et par Dan Brown bøker til for å se om de var like bra som første boka jeg leste. Det ble Digital Fortress og  "DaVinci koden" (på norsk). Jeg forstår hvorfor så mange har snakket bra om DaVinci koden. Den er knasende god underholdning (men akk så lite mer enn det). Det blir sikkert en bra film av dette.
"A short history of nearly everything". Kjøpte den norske versjonen av denne boka og leste første halvparten, stadig irrirtert over det dårlige språket. Så fikk jeg låne den engelske utgaven av boka og resten gikk glatt og greit. Morsom bok, som gjør at jeg får lyst til å lese mer om nesten alt som den toucher borti. Det blir nok flere populærvitenskapelige bøker på meg i nærmeste fremtid.
Men av og til er det okay å lese ren underholdning, og State of Fear var som å se en halvintelligent thrillerserie på TV. Ikke spesiellt krevende og ganske moro når man er i det rette humøret.
Dette innlegget ble publisert i Bøker. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

